Projekt powstał dla firmy OSRAM (odział Warszawa), która obecnie jest jednym z trzech największych producentów sprzętu oświetleniowego na świecie. Według materiałów reklamowych przedsiębiorstwa, jej wyroby w asortymencie ponad 5000 artykułów produkuje się w 49 zakładach w 19 krajach i są dostępne w 150 krajach świata. Najważniejszymi elementami koncepcji są: kolorystyka, światło oraz wyposażenie. Elektryzująca pomarańcz, która jest flagowym kolorem firmy, ożywia oraz wybija się na tle spokojnych betonowych szarości, całość przełamują dębowe akcenty mebli. Ogromne znaczenie ma tutaj zastosowanie różnych rodzajów światła; diagonalne, dynamiczne linie przy recepcji, efektowne „pęknięcie” betonowej ściany w sali konferencyjnej czy też duże płaszczyzny barrisolu, to tylko niektóre z rozwiązań jakie zostały zaprezentowane w biurze producenta.
Firma OSRAM postawiła również na nowoczesne rozwiązania wyposażenia wnętrz, mamy tutaj do czynienia z filozofią Activity Based Working, gdzie całe biuro pracuję z nami. Przestronne open space’y zostały wyposażone w najnowszy system Balma PLUS. Pracownicy mają do dyspozycji biurka z elektryczną regulacją wysokości, „małe salki” do szybkich, mniej formalnych spotkań, budki telefoniczne w intensywnej kolorystyce oraz strefę mini chillout w towarzystwie kuchni.Projekt został oparty o kolekcję Meble BALMA oraz Meble NOTI.