Think Pro MAG

Rozwój home office praca
Czego nauczyła nas pandemia (w kontekście lepszej organizacji pracy) i o czym warto żebyśmy pamiętali wracając do biura?

Praca zdalna, która dla wielu osób w ostatnim czasie stała się koniecznością sprawiła, że ze szczególną uwagą przyglądamy się naszej organizacji pracy. Warto przenieść nawyki wypracowane podczas home office do biura. Lepiej zorganizowana praca zwiększa efektywność, tym samym przyczyniając się do większej satysfakcji z wykonywanych obowiązków.

Czytaj więcej
praca Balma home office
Praca w czasach zarazy

Już nie żartujemy sobie z koronawirusa, przymusowej izolacji, pracy w domowym biurze czy ograniczeń w poruszaniu się. Nie rozpoczynamy dnia od zabawnych wpisów i facebookowych memów. Minęło kilka tygodni i te nowe dla nas uwarunkowania przestały być stanem tymczasowym, a stały się naszą rzeczywistością – z którą  trudno się pogodzić. Ten nowy świat to ogromne wyzwanie dla nas wszystkich.

Czytaj więcej
Zarządzanie Rozwój Motywacja
Czas na.. zarządzanie czasem

Od razu powiedzmy jasno – zarządzanie czasem to oczywiście skrót myślowy. Na czas nie mamy wpływu. Mamy jednak wpływ na to, w jaki sposób z tego czasu korzystamy. Dlatego powstał termin „zarządzanie sobą w czasie”. Sobą – czyli swoimi działaniami, planami, obowiązkami, ale i przyjemnościami, a nawet lenistwem.

Czytaj więcej